zwyrodnienia stawow

Jak leczyć zwyrodnienie stawów?

Czy wciąż dokucza Ci uciążliwy ból stawów? Stany zapalne dają o sobie znać, a zwyrodnienie stawów to choroba towarzysząca Ci od kilku lat? Dodatkowo wszystkie leki i maści zawodzą, a Ty nie wiesz, co więcej możesz zrobić? Nikt nie chce, aby ból go ograniczał. Niedawno naukowcy przedstawili nowoczesną terapię Orthokine. Określa się ją jako przełomowe odkrycie w ortopedii molekularnej. Orthokine to nowoczesny sposób leczenia stawów, mięśni i ścięgien.

Choroba zwyrodnieniowa stawów i jej przyczyny

Ciężką i bolesną dolegliwością układu ruchu jest choroba zwyrodnieniowa stawów. Może ona powodować znaczną niesprawność oraz ból podczas poruszania. Polega ona na pogorszeniu stanu chrząstki stawowej i ograniczeniu jej ilości. Jej brak powoduje trudności w poruszaniu daną częścią ciała i powoduje ból i sztywność stawów. W konsekwencji choroba atakuje także kości pod chorą chrząstką stawową, więzadła, ścięgna i mięśnie. Niestety może prowadzić do innych chorób układu ruchu. Lekarze rozróżniają dwie choroby zwyrodnieniowe stawów, a mianowicie pierwotną i nabytą. Typ pierwotny najczęściej występuje u osób starszych, typ nabyty zaś wywołany jest przez szereg czynników, np. urazy, stany zapalne stawów lub ich nieprawidłowa budowa. Na szczęście odkryto nowoczesną metodę leczenia choroby zwyrodnieniowej stawów zwana terapią Orthokine. Tą kuracja choroby zwyrodnieniowej stawów przeprowadzana jest w przychodni specjalistyczna ORTODENTIKA.

Objawy zwyrodnienia stawów

Przede wszystkim choroby układu ruchu łączą się z bólem. Pierwsze ich objawy występują w okolicach 40-60. roku życia. Na początku ból stawów odczuwalny jest tylko w ruchu. W następnej fazie chory odczuwa ból także w czasie spoczynku. Najczęściej nasila się rano, a łagodniejszy bywa wieczorem. Ciężko żyć z tym schorzeniem, ruch jest wówczas ograniczony, a życie kojarzy się z bólem. Niezwykle skuteczną metodą pozbycia się zwyrodnienia stawów jest terapia Orthokine. To skuteczne i całkowicie bezpieczne rozwiązanie dla pacjentów.

Terapia Orthokine – na czym polega?

Jest to nowatorskie leczenie choroby zwyrodnieniowej stawów. Skutecznie uśmierza ból, skupiając się na przyczynie degeneracji chrząstki stawowej. Terapia Orthokine jest niezwykle skuteczna, a także bezpieczna dla zdrowia pacjenta. W procesie leczenia wykorzystuje się zdolności regeneracyjne organizmu. W miejsce objęte chorobą wstrzykuje się osocze bogatopłytkowe, w którym znajduje się czynnik wzrostu i namnożone białko ochronne IL-1RA. Jest ono naturalnym składnikiem krwi, stanowi bloker dla Interleukiny. Cały biologiczny materiał pochodzi z krwi własnej chorego. Do organizmu nie są wprowadzane obce ciała lub leki. Wprowadzone osocze bogatopłytkowe neutralizuje IL-1 hamuje stany zapalne stawów, ich objawy oraz zapobiega niszczeniu chrząstki, co stanowi główny cel leczenia.

Proces przygotowania komórek do leczenie układu ruchu

W procesie przygotowania terapii Orthokine, od pacjenta pobierana jest niewielka ilość krwi. Następnie jest ona inkubowana w specjalnie przygotowanych probówkach, pochodzących z Niemiec. Konstrukcja probówek powoduje, że komórki są pobudzane do produkcji naturalnych białek przeciwzapalnych. Białko jest antagonistą receptora interleukiny-1 (IL-1Ra), który powoduje zwyrodnienie stawów, a co za tym idzie choroby układu ruchu. Pobrana krew następnie jest inkubowana. W tym czasie zachodzi proces syntezy białek ochronnych. Proces ten trwa około 6-9 godzin. Pierwsze wstrzyknięcie komórek w bolące stawy, może się odbyć nawet tego samego dnia. Terapia Orthokine wymaga więcej niż jednego zastrzyku. Na szczęście raz tylko zostaje pobrana krew. Później nie ma już takiej konieczności. Osocze bogatopłytkowe składa się z naturalnych czynników wzrostu, które pozytywnie wpływają na zwyrodnienie stawów. Odpowiednio przygotowany preparat wstrzykiwany jest w uszkodzony rejon, np. do nadgarstka. Kolejne probówki są przetrzymywane w odpowiednich warunkach i temperaturze, są one bowiem stosowane na inne bolące stawy.