Wizyta u dentysty wcale nie musi być straszna!

dentysta1

Strach przed dentystą towarzyszy Ci od czasów dzieciństwa? Nowoczesne technologie i profesjonalna opieka pomogą skutecznie przezwyciężyć uprzedzenia i zmniejszyć odczuwanie bólu. Brzmi niewiarygodnie? Doświadczeni specjaliści ORTODENTIKI pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości!

Co zmniejsza strach i ból u dentysty?

Istnieje wiele czynników, które wpływają na intensywność odczuwania negatywnych emocji       i uczuć podczas wizyty stomatologicznej. Odwlekanie jej z powodu strachu przed bólem może przyczynić się do rozwoju wielu nieprzyjemnych chorób. Niezawodne sposoby stosowane przez profesjonalne gabinety stomatologiczne pozwolą złagodzić ich doznawanie i uprzyjemnić chwile spędzone na fotelu dentystycznym.

1. Przyjemna atmosfera – odczucie jej już od przekroczenia progu może skutecznie ukoić nerwy przed zbliżającym się zabiegiem. Przyjazny nastrój w poczekalni poprawi Twoje samopoczucie i umili czas oczekiwania.
  1. Przytulne wnętrze gabinetu zabiegowego – kojący charakter pomieszczenia pozwoli na rozluźnienie i poczucie kameralnej atmosfery. Unoszący się w powietrzu zapach lawendy sprawi, że poczujemy się zrelaksowani i spokojni.
  1. Dobra organizacja pracy lekarza – sprawnie działający specjalista spowoduje, że wizyta minie szybko i bez zbędnych komplikacji. Dodatkowo, odpowiednio zorganizowana przestrzeń pomoże w odprężeniu umysłu.
  1. Pomoc asystentki – dodatkowa para rąk to sposób na wartkie, ale też bardziej precyzyjne podejście do pacjenta. Specjalna opieka pozwoli zadbać o jego potrzeby i ułatwi przetrwanie zabiegu.
  1. Leżąca pozycja – wygodne ułożenie sprawi, że poczujesz się bardziej odprężony. Pacjent usytuowany w takiej pozycji może pokusić się nawet o krótką drzemkę. Piętnastominutowe oddanie się senności wystarczy, aby obniżyć poziom hormonu stresu w organizmie.
  1. Znieczulenie – bezbolesne znieczulenia komputerowe pomogą zapomnieć o bólu i przetrwać zabieg bez przykrych doświadczeń. Obawa przed cierpieniem nie musi więcej powstrzymywać Cię przed niezbędną wizytą u dentysty!
  1. Nowoczesne narzędzia pracy – innowacyjne urządzenia zapewniają luksus korzystania z usług. Nowatorskie rozwiązania stomatologiczne skupiają się na poprawie poczucia komfortu wśród pacjentów i znacznie poprawiają jakość wizyty, podczas której ból ograniczany jest do minimum. Leczenie próchnicy wiertłem odchodzi do lamusa, a jego miejsce zastępuje ozon, laser, czy strumień powietrza ze specjalnym piaskiem.
  1. Zdjęcia RTG od ręki – możliwość wykonania zdjęcia RTG na miejscu, w dużej mierze usprawnia wydanie dokładnej diagnozy i ułatwia dobranie odpowiedniego sposobu leczenia. Pozwala również w szybki sposób potwierdzić skuteczność leczenia.
  1. Wiedza i doświadczenie lekarza – stanowi niezwykle ważny element w zapewnieniu skutecznego i bezbolesnego leczenia. Dobry specjalista pomoże odbyć wizytę stomatologiczną w sposób jak najłagodniejszy dla pacjenta. Sprawnie odnajdzie źródło naszej bolączki i sprawnie zaleczy istniejący problem.

Wizyta przyjazna pacjentom

Powyższe elementy to tylko niektóre udogodnienia oferowane przez klinikę, które sprawią, że leczenie zębów i przeprowadzanie zabiegów przestaną być tylko przykrą koniecznością. Przekonaj się o jakości usług ORTODENTIKI na własnej skórze. Profesjonalna opieka i indywidualne podejście do pacjenta zapewnią Ci bezstresową wizytę dentystyczną.

Umów się na spotkanie do kliniki ORTODENTIKA, która stawia satysfakcję pacjentów na pierwszym miejscu! Więcej szczegółów znajdziesz na stronie www.ortodentika.pl.