leczenie chorob stawow

Orthokine – na zawsze uwolnij się od bólu stawów

Znów dokucza Ci dokuczliwy ból stawów? Rehabilitacja, kosztowne zabiegi czy żele przeciwbólowe są kosztowne i dają tylko chwilową ulgą. A przecież nie chcesz by ból Cię ograniczał i nie pozwolił na codzienną aktywność. Ratunkiem okazuje się przełomowe osiągnięcie ortopedii molekularnej, czyli terapia Orthokine.

Terapia Orthokine to nowatorskie leczenie stawów, mięśni i ścięgien, określane mianem przełomowego osiągnięcia w ortopedii molekularnej. Terapia Orthokine nie tylko eliminuje dokuczliwy dla Ciebie ból stawów, ale przede wszystkim skupia się na przyczynie degeneracji chrząstki stawowej.

Według specjalistów, którzy opracowali metodę, istotne znaczenie dla stanu zapalnego, który towarzyszy urazom ma cytokina o nazwie interleukina 1. To ona wiąże się w tkankach z receptorami IL-1 inicjując stan zapalny. Dzięki zastosowaniu terapii Orthokine obserwuje się zahamowanie procesu niszczenia stawów przez pro destrukcyjne cytokiny, które przy chorobach narządu ruchu są wytwarzane w niekontrolowanej ilości, doprowadzając do niszczenia chrząstki stawowej. Specjaliści z przychodni specjalistyczna ORTODENTIKA polecają terapię orthokine w leczeniu stawu biodrowego oraz w orthokine w leczeniu stawu kolanowego.

Wskazania do zabiegu:

• Stany zapalne;
  • Bóle stawów, np. ból kolana, biodra, łokcia;
  • Urazy mięśni i ścięgien;
  • Kontuzje sportowe;
  • Bóle pleców;
  • Uszkodzenia chrząstki stawowej;
  • Choroby zwyrodnieniowe stawów.

Terapia Orthokine na zwyrodnienia stawów i stany zapalne

W trakcie trwania terapii Orthokine z krwi pacjenta uzyskuje się osocze, wykazujące właściwości intensyfikują procesy naprawcze i niwelujące stan zapalny, który często towarzyszy zmianom zwyrodnieniowym stawów i kontuzjom. Kolejnym etapem jest inkubacja krwi, podczas której zachodzi proces syntezy białek ochronnych. Dzięki kontaktowi krwi ze specjalnie spreparowaną, apirogenną powierzchnią szklaną, podczas inkubacji dochodzi do gwałtownego nasilenia syntezy białek o działaniu przeciwzapalnym, m.in. antagonisty receptora IL-1 (IL-1Ra), czynników wzrostu jak IGF, TGF-β, PDGF, FGF). Surowica z nowo powstałymi białkami ochronnymi zostaje oddzielona od skrzepu krwi. 1-3 razy w tygodniu wykonywany jest zastrzyk w staw lub okolice zmienionego zapalnie nerwu.

Orthokine – zalety kuracji

• Niska inwazyjność zabiegu;
  • Bezpieczeństwo i kompatybilność z tkankami;
  • Efekty utrzymujące się minimum dwa lata;
  • Eliminacja stanu zapalnego;
  • Zahamowanie procesów niszczących stawy;
  • Regeneracja i wzmocnienie tkanek;
  • Usunięcie bólu;
  • Zwiększenie ruchomości stawów;
  • Powrót do sprawności fizycznej;
  • Poprawa komfortu życia i większa swoboda;
  • Oddalenie terminu operacji chirurgicznej w przypadku zaawansowanych zniszczeń w obrębie stawu.

Więcej o zabiegach z zakresu ortopedii: https://www.ortodentika.pl/ortopedia/.