Podolog w przychodni Ortodentika, Łuków

Podologia  zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem stóp oraz stawów skokowo – goleniowych. Podolog to specjalista posiadający wszechstronną wiedzę na temat różnych patologii i schorzeń dotykających kończyny dolne.  Podologia obejmuje nie tylko leczenie, ale również profilaktykę, której celem jest jak najdłuższe utrzymanie przy zdrowiu i sprawności nasze nogi. Podolog doradzi, w jaki sposób o nie dbać, by nie doskwierały nam choroby i różne niedogodności z nimi związane.

Zabiegi wykonywane przez podologa związane są z:

• wrastającymi paznokciami;
  • odciskami;
  • modzelami;
  • brodawkami;
  • grzybicą skóry;
  • grzybicą paznokci;
  • deformacjami stóp (haluksy, palce krogulcze);
  • nadmierną potliwością.

Do poradni podologicznych trafia duża grupa ludzi cierpiących na cukrzycę. Podolog doradzi diabetykowi, jak w prosty sposób, dzięki pielęgnacji swoich stóp, może zachować zdrowe nogi, a także obronić się przed groźnymi powikłaniami wywołanymi przez cukrzycę.

Leczenie wrastających paznokci

Problem wrastających paznokci wydaje się być mało istotny, jednak wiąże się on z dużym dyskomfortem, a w konsekwencji bólem, któremu można zaradzić dzięki interwencji specjalisty. Problem ten dotyka najczęściej paznokci paluchów u stóp, gdyż są one najtwardsze i mocno wbijają się w naskórek. Szybka pomoc lekarza pozwoli uniknąć nieprzyjemnej i bolesnej korekcji chirurgicznej.

W klinice Ortodentika mogą Państwo poddać się leczeniu wrastających paznokci Metodą Arkady. To skuteczna, szybka i bezpieczna technika, zapewniająca niemal natychmiastową ulgę oraz estetyczny i zdrowy wygląd płytki paznokcia. Kostka Arkady jest rewolucyjnym urządzeniem medycznym, które pozwala na leczenie nawet długotrwale wrastających paznokci.

Metoda Arkady posiada znaczną przewagę nad tradycyjnymi zabiegami chirurgicznymi. Przede wszystkim, pozwala ona na rekonstrukcję brakującego paznokcia przy pomocy akrylu, co pozwala uzyskać bardzo dobry efekt wizualny, a jednocześnie zapobiega wrastaniu rosnącego paznokcia w skórę wału paznokciowego. Sam zabieg jest bezbolesny i krótkotrwały (30-45 minut). Nie wymaga on zastosowania znieczulenia czy opatrunków, a także nie pozostawia ran.

Zabieg usuwania wrastających paznokci wykonywany jest przez doświadczonego chirurga, dr Magdalenę Daniel, dzięki czemu można przeprowadzić go w szerokim spektrum przypadków, np. z powikłaniami po grzybicy czy zapaleniu ropnym paznokci.

Naszych Pacjentów informujemy, że przygotowujemy się do zakupu specjalistycznych platform służących do oceny i analizy chodu, stania oraz równowagi. Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby zainteresowane możliwością skorzystania z badań baropodometrycznych oraz posturograficznych.