leczenie zimnem

Krioucisk – pozbądź się bólu już dziś!

Cierpisz na różnego rodzaju bóle? Wszelkie konwencjonalne metody już zostały wyczerpane? Nie żyj z bólem ani minuty dłużej. Rozwiązaniem na Twoje problemy jest krioucisk.

Krioucisk to metoda działająca miejscowo, mająca na celu skrócenie rekonwalescencji pourazowej czy zmniejszenie bólu. O jej działaniu możesz przekonać się w naszej klinice Ortodentika. Jest to metoda działania niską temperaturą na organizm człowieka. Wywołuje ona u człowieka reakcje fizjologiczne. Działa dwufazowo, gdzie w pierwszej fazie naczynia krwionośnie pod wpływem zimna zwężają się a w drugiej fazie w reakcji na zimno gwałtownie się rozszerzają, a napięte wcześniej mięśnie stają się rozluźnione. Przez takie działanie krew płynie szybciej, rozprowadzając składniki a Pacjent odczuwa redukcję bólu.

Zadziałaj miejscowo na ból!

Sam zabieg krioucisku miejscowego stosuje się z użyciem urządzenia produkującego parę z ciekłego azotu, której temperatura może mieć nawet minus 100 stopni. Przez specjalistę do ciała chorego zostaje użyta dysza na odległość nie bliższą niż 15 centymetrów. Ważne jest, aby skóra Pacjenta była sucha i oczyszczona. Urządzenie działa bezpośrednio nad miejscem w którym występuje ból, obrzęk czy stan zapalny. Sam zabieg trwa kilkanaście minut, jest w pełni bezpieczny i doświadczenie specjalistów gwarantuje jego skuteczność. Zabiegi takie stosowane są głównie w walce z bólem, chorobami stawów i stanami zapalnymi tkanek miękkich. Stosowanie takich metod leczenie zalecane jest głównie w przypadku schorzeń takich jak: zapalenie stawów, reumatoidalne zapalenie stawów, zapalenie torebki stawowej, urazy stawów, osteoporoza, rwa kulszowa, zapalenie ścięgna lub inne urazy ścięgna, zapalenie mięśni lub inne urazy mięśni, urazy pooperacyjne czy inne zespoły bólowe. Warto również pamiętać,że do podjęcia leczenia krioucikiem nie wyklucza Pacjenta posiadanie rozrusznika serca choć istnieje również kilka przeciwwskazań takich jak: niedokrwistość i zaburzenia ukrwienia, nadciśnienie, niedoczynność tarczycy, nowotwory, wszelkie choroby serca, zakrzepy żylne, miażdżyca, wiek powyżej 65 lat, odmrożenia, wrażliwość na zimno czy urazy skórne.

Krioucisk to:

• w pełni bezpieczny zabieg leczenia miejscowego zimnem, przy użyciu opaski kriouciskowej,
  • zabieg, który trwa kilkanaście minut a efekty odczuwane są natychmiast,
  • gwarantowana skuteczność przez specjalistów z Ortodentika
  • szerokie spektrum zastosowania,

Chcesz dowiedzieć się więcej, pozbyć się bólu natychmiast? Skontaktuj się z naszymi specjalistami https://www.ortodentika.pl/kontakt/