masaz leczniczy

Masaże lecznicze – jako sposób na wiele problemów

Jednym ze sposobów na ukojenie nerwów, a także napięcia mięśni spowodowanego stresem jest masaż. I choć ta prosta czynność znana jest od bardzo dawna to wciąż nie traci na swojej popularności. Bo kto z nas nie lubi poddać się pełnemu relaksowi? To właśnie masaż leczniczy pomoże Ci pokonać niejeden problem, a przy tym skutecznie pobudzi przemianę materii w Twoim organizmie i usprawni pracę naczyń krwionośnych. Istnieje wiele technik masażu – przy wyborze tej najodpowiedniejszej dla siebie powinnaś kierować się przede wszystkim tym, co chcesz dzięki niemu osiągnąć.

Masaż klasyczny – przeciwbólowe i uspokajające działanie

Jednym z najdłużej znanych metod masażu jest masaż klasyczny. To właśnie dzięki odpowiednim ruchom i ugniataniu skóry przez masażystę możesz liczyć nie tylko na pełen relaks, ale także widoczną poprawę działania tkanek miękkich, w których zostaną pobudzone układy krążenia krwi, a także oddychania. Dzięki specjalnym ruchom możesz w pełni się zrelaksować i tym samym pozbyć napięcia ze swoich mięśni. Pozwoli Ci to odpocząć od męczącego stresu i długotrwałych lęków. Taki prawidłowo wykonany masaż skutecznie zapobiega odkładaniu się niechcianej tkanki tłuszczowej – warto przy tym wiedzieć, że nie działa on tylko miejscowo, lecz wpływa korzystnie na cały organizm. Niezwykłość masażu klasycznego w pełni docenisz, gdy pozbędzie się on bólu i skutecznie Ciebie uspokoi. Dodatkowo stanowi on świetną alternatywę dla bolesnych skurczów, a także przeciążeń mięśni lub ich chorób. Masaż klasyczny doskonale rozprawia się z chorobami reumatycznymi – w okresie wolnym od ich zaostrzeń.

Odpręż się i popraw samopoczucie!

Jeśli poszukujesz skutecznego sposobu na odprężenie i pełny relaks, to koniecznie wypróbuj masaż wibracyjny – Aquavibron! Ten rodzaj masażu zostaje wykonany za pomocą drgań. Powstają one w specjalnym aparacie, który wykorzystuje do tego wodę pod ciśnieniem. Aquavibron skutecznie poprawi Twoje krążenie, a także samopoczucie. Podczas tej formy masażu nie odczuwasz żadnego bólu – masz pełną możliwość na zrelaksowanie się. Nasi specjaliści rekomendują masaż wibracyjny w przypadku dokuczliwych bólów, artretyzmu, zapalenia stawów, a także problemami z krążeniem. Może on przy tym stanowić dopełnienie w niektórych rehabilitacjach. Pomoże Ci on także rozprawić się z przykurczami mięśni, czy też dyskopatią.

Pozbądź się uczucia ciężkości nóg!

Z pewnością nie raz spotkałaś się z uczuciem ciężkości nóg, a także ich obrzękami lub opuchlizną. Po całym ciężkim dniu, niejednokrotnie wymagają one profesjonalnego masażu. Takie działanie może przynieść natychmiastową ulgę i relaks dla kończyn dolnych. Na szczęście w naszej klinice oferujemy naszym pacjentom drenaż limfatyczny nóg. Jest to masaż, którego celem jest usprawnienie krążenia limfy (chłonki) w naszym organizmie. Warto przy tym wiedzieć, że ten płyn ustrojowy jest odpowiedzialny za regulowanie wszelkich płynów znajdujących się w naszym organizmie, a take odprowadzanie szkodliwych dla nas substancji. Gdy układ limfatyczny źle funkcjonuje to może to prowadzić do licznych zastojów limfy w naszym ciele – a to z kolei prowadzi do obrzęku i bólu nóg. Drenaż limfatyczny sprawdzi się również doskonale w pozbyciu się toksyn z organizmu, a także nadmiaru tkanki tłuszczowej, czy też cellulitu.

Już dziś wybierz najlepszą metodę masażu dla siebie i oddaj się w pełni relaksowi! Nie zapomnij przy tym sprawdzić co nowego w klinice Ortodentika!