Masaż leczniczy w Przychodni Ortodentika

MASAŻ KLASYCZNY

To najdłużej znana forma masażu, w której masażyści, za pomocą odpowiednich ruchów i chwytów, rytmicznie oddziaływują na tkanki miękkie, by pobudzić układy krążenia i oddychania.

Masaż klasyczny działa nie tylko miejscowo, dzięki krwi, która rozprowadza biologicznie czynne związki uwolnione z tkanek, korzysta cały organizm. Działaniu masażu poddane są także zakończenia nerwowe w skórze, które są pobudzane lub hamowane w różnych strukturach układu nerwowego. Ważną funkcją masażu jest działanie przeciwbólowe oraz uspokajające. Może on być także, rozwiązaniem na bolesne skurcze.

WSKAZANIA DO MASAŻU KLASYCZNEGO:

• zaburzenia funkcji mięśni w następstwie chorób mięśni lub stawów, urazów i bezczynności,
  • statyczne i czynnościowe przeciążenie mięśni
  • zaniki mięśniowe wskutek porażeń nerwów obwodowych, urazów i bezczynności
  • nadmierne napięcie mięśni
  • zaburzenia czynności mięśni oddechowych i niewłaściwa technika oddychania (np. w przewlekłym nieżycie oskrzeli, rozedmie płuc, astmie oskrzelowej)
  • choroby reumatyczne w okresach wolnych od zaostrzeń
  • stany po operacjach narządu ruchu
  • stany po urazach
  • statyczne i czynnościowe przeciążenie mięśni
  • obrzęki
  • neuralgie, zapalenia nerwów
  • zaburzenia przemiany materii

DRENAŻ LIMFATYCZNY NÓG

Celem masażu jest usprawnienie krążenia limfy, zwanej również chłonką. Ważną funkcją tego płynu ustrojowego, jest regulacja płynów w organizmie oraz odprowadzanie szkodliwych substancji. Nieprawidłowe funkcjonowanie układu limfatycznego, przyczynia się bowiem do powstawania zastojów limfy. Objawiają się one najczęściej w postaci obrzęków nóg i mogą przysporzyć wielu trudności oraz powodować ból.

WSKAZANIA DO DRENAŻU LIMFATYCZNEGO:

• obrzęki i opuchlizna nóg, będące skutkiem operacji;
  • nadmiar tkanki tłuszczowej i cellulitu;
  • zaleganie w organizmie toksyn;
  • uczucie ciężkich nóg.

AQUAVIBRON – MASAŻ WIBRACYJNY

Masaż jest wykonywany za pomocą drgań, pochodzących z aparatu, w którym znajduje się woda pod ciśnieniem. Dzięki masażowi, poprawia się krążenie obwodowe, a także samopoczucie pacjenta, gdyż ma on działanie odprężające – pacjent nie odczuwa bólu, a wręcz przeciwnie, ma  możliwość zrelaksowania się.

WSKAZANIA DO MASAŻU AQUAVIBRON:

• różnego rodzaju bólami;
  • artretyzmem;