Stomatologiczne znieczulenie komputerowe – bez bólu i uczucia drętwienia

zahnreinigung-1514692_960_720

Zabiegi stomatologiczne kojarzą Ci się z bólem, a na samą myśl o wizycie u dentysty przechodzą Cię ciarki? Przekonaj się, jak działa znieczulenie komputerowe – skuteczny sposób na walkę z bólem!

Na czym polega znieczulenie komputerowe?

Nowoczesne gabinety stomatologiczne oferują swoim pacjentom innowacyjne rozwiązania, które znacznie wpływają na poprawę komfortu wizyty u dentysty. Jednym z takich sposobów jest znieczulenie za pomocą specjalnego urządzenia, które zapewni nam całkowicie bezbolesną wizytę stomatologiczną.

Znieczulenie komputerowe polega na sterowanym podawaniu znieczulenia z określoną siłą i prędkością, co wpływa na bieżące wchłanianie i dystrybucję płynu w tkankach.
Ból towarzyszący nam podczas tradycyjnego wprowadzania znieczulenia spowodowany jest rozpieraniem tkanek pod wpływem ciśnienia. Dzięki rozwiązaniom komputerowym możemy zmniejszyć dyskomfort podczas stosowania znieczulenia.

Jak przebiega znieczulenie komputerowe?

Urządzenie pozwala dopasować indywidualną dawkę podawanego znieczulenia. Środek wprowadzany jest precyzyjnie jedynie w okolicę leczonego zęba – policzki i wargi nie zostają znieczulone. Twarz nie drętwieje, dzięki czemu zachowuje naturalny wygląd i umożliwia natychmiastowy powrót do codziennych czynności.

Aplikacja znieczulenia trwa około 3 minuty i jest całkowicie bezbolesna.

Znieczulenie komputeowe – kto może z niego korzystać?

Komputerowa metoda znieczulenia przeznaczona jest zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Stanowi skuteczny sposób na zerwanie ze stereotypem bolesnych zabiegów dentystycznych.

Zalety znieczulenia komputerowego

Istnieje wiele plusów korzystania z metody komputerowej. Innowacyjny system znieczulania jest przede wszystkim:

• bezpieczny – podawana dawka jest ściśle kontrolowana przez system komputerowy i dostosowywana indywidualnie do każdego pacjenta;
  • bezbolesny – nie powoduje bólu, nieprzyjemnego uczucia rozpychania czy pieczenia;
  • szybko działający – aplikacja znieczulenia trwa 3 minuty, po czym od razu można przystąpić do zabiegu;
  • nie powodujący odrętwienia i zniekształceń rysów twarzy;
  • przyjazny dzieciom i osobom wrażliwym na ból.

Postaw na komfort!

Dzięki wyjątkowemu urządzeniu umożliwiającemu znieczulanie komputerowe, wizyta u stomatologa nie musi być przykrym doświadczeniem. To nie tylko sposób na bezbolesne zabiegi, ale także komfort po wyjściu z gabinetu.

Przychodnia specjalistyczna Ortodentika w Łukowie oferuje nowoczesną metodę znieczulania, która w dużej mierze ułatwi wizytę stomatologiczną nawet najbardziej wrażliwym na ból pacjentom. Zapoznaj się z ofertą naszej kliniki i zadbaj o zdrowie jamy ustnej – bez strachu przed cierpieniem i nieprzyjemnymi skutkami znieczulenia.